FAQs -Ofte stillede spørgsmål

Hvor er min bestilling?

Godt nyt: For at sikre, at du er opdateret, sender vi dig to e-mails med din pakkesporing. Når du har afgivet en ordre, modtager du en bekræftelsesmail, som giver dig mulighed for at følge din ordre hele vejen fra produktion til levering. Når din ordre forlader vores lager, sender vi dig en separat forsendelsesbekræftelse via e-mail med et sporingsnummer, så du kan følge din pakkes forløb. Husk at tjekke din spam-mappe, hvis du ikke har modtaget nogle e-mails fra os. Hvis du oplever problemer med sporingen, skal du ikke bekymre dig, vores kundeservice er klar til at hjælpe dig!

Forsendelseslande og forsendelsesomkostninger

De fleste af vores producenter er baseret i Tyskland, med nogle mindre produktionsafdelinger i Warwick i England og i Prag i Tjekkiet. Vi leverer direkte fra vores producenter i Tyskland, Storbritannien og Tjekkiet til følgende 12 europæiske lande: Tyskland, Østrig, Belgien, Danmark, Finland, Frankrig, Storbritannien, Italien, Luxembourg, Holland, Sverige og Spanien. Vi leverer også til Schweiz via vores schweiziske domæne www.juniqe.ch. Forsendelsesomkostningerne til disse lande kan variere alt efter vare, størrelse og vægt. Se venligst din indkøbskurv under checkout. Forsendelsesomkostningerne til Danmark er som følger:

Hvordan returnerer jeg mine varer?

Du kan returnere alle bestillinger hos JUNIQE, inden for 100 dage efter modtagelsen. Du skal blot gå til vores returcenter og udskrive din returkvittering. Bemærk venligst, at vi er nødt til at fratrække returgebyret på 7,50 euro fra din tilbagebetaling, da alle varer er blevet produceret individuelt til dig. Sådan fungerer det:
1) Log ind på returcentret
2) Indtast dit ordrenummer, efternavn og postnummer for leveringsadressen
3) Vælg årsagen til din returnering
4) Vælg din foretrukne løsning blandt de muligheder, som du tilbydes.
Så er du klar!

Ordren ankom beskadiget/forkert ordre modtaget

Bare rolig, vi kan finde ud af det sammen. Vi har udviklet et system, der giver dig mulighed for at vælge den mest tilfredsstillende løsning for dig, uden at du behøver at skrive til kundeservice.
Sådan fungerer det:

1) Log ind på returcentret
2) Indtast dit ordrenummer, efternavn og postnummer for leveringsadressen
3) Vælg den årsag, der bedst beskriver, hvorfor du vil returnere
4) Vælg din foretrukne løsning blandt de muligheder, som du tilbydes
Voilà!

Hvor er min ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en bekræftelsesmail inden for 24 timer, så tjek venligst din spam-mappe for at se, om den måske er havnet der. I denne e-mail finder du et link til at spore din ordre. Afhængigt af behandlingsstatus vil alle relevante oplysninger blive vist her. Din ordre vil gå direkte i produktion efter modtagelse af betaling og vil blive sendt til dig inden for 4 til 10 hverdage (afhængigt af kategori).

Hvor er min faktura?

Af miljømæssige årsager leverer vi kun fakturaer elektronisk. Fakturaen er altid vedhæftet som PDF-fil i den sidste forsendelsesbekræftelse med emnet "Din pakke er på vej". Vi undskylder, hvis dette ikke var tilfældet denne gang - det kan være muligt, at e-mailen er blevet omdirigeret til din spam-mappe. Hvis du har bestilt hos Klarna, bedes du kontakte dem separat her for at få alle detaljer vedrørende betaling og faktura.

Hvornår modtager jeg min refundering?

Når vi har kontrolleret de produkter, som du har returneret, refunderer vi straks den tilsvarende værdi af varerne. Bemærk venligst at:
- Returgebyret på 7,50 euro refunderes ikke
- Der kan gå op til 30 dage mellem modtagelsen af din returnering og tilbagebetalingen
- Du vil straks blive underrettet via e-mail, når returneringen er behandlet
- Refusionen vil blive udbetalt til den konto, der er knyttet til den oprindelige betalingsmetode
- Refusion ved betaling med kreditkort: Bemærk venligst, at tilbagebetalingen muligvis først vises på dit næste eller kommende kreditkortudtog

- Returnering på faktura: Hvis du ønsker at returnere hele dit køb, skal du blot overføre de forsendelsesomkostninger, der fremgår af fakturaen samt returgebyret på 7,50 euro. Hvis du kun ønsker at betale for en del af de bestilte produkter og returnere resten, skal du fratrække prisen for de returnerede varer fra det samlede beløb, tilføje returgebyret på 7,50 euro og overføre dette beløb til vores betalingspartner.

Hvis du vil sætte din faktura på pause, mens din returnering er på vej, kan du nemt logge ind på kundeportalen og registrere din returnering.

Jeg oplever problemer med min kupon

Hvis du har problemer med at indløse en kupon, kan du overveje følgende: Der kan kun indløses én gave- eller rabatkupon pr. ordre. Flere rabattilbud kan ikke kombineres. Der må ikke være ekstra mellemrum før og efter koden. Gælder alle kuponbetingelserne? (Gælder det f.eks. kun for en bestemt kategori, f.eks. vægkunst eller produkttyper, f.eks. plakater)? Har du nået det mindste ordrebeløb? Virker det stadig ikke? Kontakt vores kundeservice og beskriv dit problem og husk at angive din kuponkode. Vi undersøger problemet og vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Jeg ønsker at samarbejde med jer

Er du influencer på de sociale medier? Hvis du er interesseret i at samarbejde med os, kan du kontakte os via collab@juniqe.com For medieforespørgsler bedes du kontakte vores presseteam via press@juniqe.com

Jeg er erhvervskunde

Ønsker du at afgive en virksomhedsordre? Kontakt venligst vores Business Customer Manager, som tager sig af alt vedrørende virksomhedsordrer og fakturaer med korrekte data såsom moms osv. Du kan kontakte vores B2B Manager Sophia Wellner på businessprojects@juniqe.com eller på +49 30 92033125.

Du kan finde vores erhvervskundeside her.

P.S.: Vi tilbyder også B2B-kunder en gratis aftale med vores indretningskonsulent!